Επίσκεψη παιδιών από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Θεσσαλονίκης (ΚΕΑΤ) στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού

24.06.2026 - 24.06.2026

Με χαρά υποδεχτήκαμε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού ομάδα παιδιών από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Θεσσαλονίκης (ΚΕΑΤ), στο πλαίσιο των Θερινών Εκπαιδευτικών και Ψυχαγωγικών Δράσεων «Θεσσαλονίκη – Καλοκαίρι 2026» που διοργανώνει το ΚΕΑΤ.

Τα παιδιά συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση «Παίζουμε ανασκαφή;», κατά τη διάρκεια της οποίας είχαν την ευκαιρία να σκάψουν, να ανακαλύψουν και να αναγνωρίσουν, μέσω της αφής, πήλινα αντίγραφα αυθεντικών αντικειμένων της έκθεσης. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την υπαίθρια έκθεση «Κισσός και Λίθος», όπου εξερεύνησαν απτικά τα γλυπτά που εκτίθενται στον χώρο.

Μέσα από την αφή, το παιχνίδι και την ανακάλυψη, τα παιδιά γνώρισαν τη διαδικασία της ανασκαφής με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Θεσσαλονίκης για την άριστη συνεργασία και την εμπιστοσύνη του στο εκπαιδευτικό έργο του Μουσείου.